Header Ads

Da li su deca odraz roditelja?


Često čujemo izraz "Iver ne pada daleko od klade.". Svedočenje mnogo puta i pronalazimo u iskustvu. Međutim, u kom smeru idemo kada se ovo pitamo?

Umemo da budemo skloni i da ovo tumačimo kao nasleđe. Nasleđe u tri smera: u fizionomiji, životnim uzborima, kao što je izbor zanimanja, i u ponašanju.

Mislim da je poslednje presudno i da najbolje može da se oslika u datoj izreci, ali to svaki roditelj neće priznati.

Da li je i vaše današnje ponašanje ogledalo vaših roditelja?

Hajmo ovako: Pokušajte da zamislite da ste osoba koja je doživela amneziju. Budite se i ne prepoznajete nikoga oko vas, ne znate ni ko ste vi sami, pa čak ne znate ni nazive predmeta koji vas okružuju. Zamislite dalje da ne znate ni da hodate, ni da govorite... Probudili ste se i sve vam je nepoznato. Toliko ne znate ništa da ne možete čak ni da mislite, jer ne znate jezik. U vašoj glavi stoje samo znaci pitanja, ali ni za njih još niste sigurni šta znače. Osećate samo strah i odsustvo sigurnosti, ali i ti osećaji su vam nepoznati. Jedino što osećate je da ne se plašite i jedino što znate je da ništa ne znate. Počinjete da glasno plačete i da jecate kao posledica prevelikog straha. Prvi put se upoznajete sa suzama. Iznenada do vas dolazi osoba koja vas jako grli. Vama se strah pojačava, ali u isto vreme vam se javlja osećaj prijatnosti. On je nastao kao posledica grljenja te osobe. Pogledate tu osobu, prvi put je vidite, ali vam se osmehuje. Uradite to i vi. Nesvesno. Lepo vam je. Smirili ste se. Zaključujete da vas zagrljaj smiruje. Da zagrljaj može prekinuti strah.


Da se jedan dan probudite bez ikakvog znanja, od koga biste prve stvari naučili?

Šta bi bilo da vas ta osoba nije zagrlila ili još gore, da vas je udarila i da je urlala na vas da prestanete da plačete. Vi čujete da vam ona nešto glasno govori, ali ne razumete šta, jer ne znate jezik. Osećate samo bol. Bole vas udarci koje primate od te osobe. Sve jače i glasnije plačete. Gušite se u suzama, jer ne razumete zašto vam se ovo dešava. Vidite da bas boli.

Ako se ovo udaranje i plakanje ponavlja svaki dan, vi ćete i pored boli misliti da je to ono što je u redu, jer ne znate za drugo. Možda za bolje. Isto je i sa zagrljajem. Ako vas neko stalno grli vi ćete očekivati da se to stalno dešava i smatraćete to normalnim, jer ne znate za bolje.


Nekome je ljubav i sreća normalna stvar, jer je svakodnevna od malena, a onim drugima, nažalost, dolazak do njih predstavlja muku i nedostižna je. Ponovo, zašto što su od malena od njih bile mnogo udaljene.

Od osobe koja vam je prišla zavisi kako ćete vi u svom životu misliti, koje ćete navike steći... Ono što vas ona nauči će za vas dugo godina biti jedino što vi znate. Tek kada dođe neka druga osoba koja je drugačija od prve, vi ćete usvajati nova znanja.

Nije li ovako sa decom? Nije li beba po rođenju tabula rasa koju ispisuju oni koji je odgajaju? Kasnije tu tablu će dopisati i učitelj i prijatelj i dečko i tv i društvo, ali ta baza koja se godima gradi usmerava gde će sve ostalo biti dopisano i nikada se ne može izbrisati.

Fotke: pixabay


2 comments:

  1. Kako sam vratila svog razvedenog muža uz dobru pomoć ljubavne čarolije dr. ALABE... Zovem se Isabella Ethan. Kad sam pročitao svjedočanstvo na internetu o tome kako dr. ALABA, najsjajniji i najmoćniji bacač uroka pomaže vratiti muža koji se razvodi, LJUBAVNIKA. Pitao sam se kako to može biti istina, jer su me mnogi u prošlosti iznevjerili bez ikakvog rezultata. Samo sam pustio post i krenuo po forumu. Na moju obavijest opet ispod, neka osoba je objavila i rekla provjereni bacač uroka. Nakon što je pročitala poštu, bio je to isti čovjek dr. ALABA o kojoj je govorila. Tako da nemam izbora nego stvarno provjeriti kako on radi. Bila sam potpuno shrvana kad me napustio moj voljeni muž. Kao da je cijeli moj svijet nestajao u tuzi i boli. Znam da zvuči čudno, ali od svih čarolija koje sam kontaktirao, on je jedini koji je na mene ostavio dojam da sam toliko istinita i pouzdana. Više od njegovih riječi, vratio je mog muža i ostvario sve moje želje. Sada je vjeran, pazi na mene, svake nedjelje me nudi cvijećem, a često idemo u kino i restoran. moj muž je došao k meni i ispričao se za nepravdu koju je učinio i obećao da to više nikada neće učiniti. Od tada se sve vratilo u normalu. Moja obitelj i ja ponovno živimo sretno zajedno. Zauvijek ću biti zahvalan što sam svoj život pretvorio iz pakla u raj! vjerujem da tko god treba pomoć treba mu doći po pomoć. Neka te Bog i dalje koristi da spasi raskid. Svi koji imaju bračne probleme, probleme s razvodom, izgubljenog ljubavnika ili bilo kakve probleme u vezi, možete mu se obratiti (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744

    ReplyDelete
  2. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR APATA. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovat ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr apati na email: drapata4@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ReplyDelete