Header Ads

Pridružite mi se na predavanju "Razgovor sa filozofima"!


Pozivam vas sve da dođete 31. jula sa početkom u 16 časova u Gnezdo na predavanje "Razgovor sa filozofima" gde sam ja jedan od predavača! Dođite da se družimo i van online platforme!

U KZM Gnezdu 31. Jula održaće se predavanje: “Razgovor sa filozofima” koje sa zadovoljstvom organizuje portal iSerbia. Predavanje će početi u 16 časova, a teme koje će tog dana biti obrađene su obrazovanje mladih i feminizam.
Dve filozofkinje koje će držati predavanje i koje će rado sa vama podeliti svoja iskustva i misljenja su Marija Mitovanov – direktorka portala iSerbia i Marija Jakić – zamenica direktorke i urednica iFemin rubrike na portalu.

Foto: Marija Mitrovanov (privatna arhiva)

Tokom predavanja Marija Mitrovanov će vam predstaviti svoja iskustva koja se tiču vođenja jednog portala što će povezati sa time koliko je bitno baviti se temom obrazovanja u medijima, čime se iSerbia i može pohvaliti. Kako je direktorka još kao mlada studentkinja zaplovila u svet novinarstva, iako je bila student filozofije, prikazaće vam koliko se njoj isplatilo da izađe iz svoje sigurne zone i da se okuša u novinarskom radu. Pored toga što je direktor našeg web prostora, Marija redovno vodi i filozofske kafee i podučava sredoškolce u dve srednje škole.



Nakon izlaganja Marije Mirovanov, svoje iskustvo će sa vama podeliti Marija Jakić. Govoriće o tome za šta se zalaže rubrika iFemin i na koji način pokušava da drugima prikaže probleme sa kojima se žene susreću svakodnevno. Takođe, osvrnuće se i na nekoliko aktuelnih feminističkih problema koje će detaljno analizirati zajedno sa vama.

Foto: Marija Jakić (privatna arhiva)

Cilj predavanja je podizanje svesti okoline o važnosti obrazovanja kod mladih i o feminističkim problemima o kojima se javno ne priča dovoljno.

Predavanje su medijski podržali Organizacija „Eduakcija“ i Blog: „Elvi blog – Kutak za dušu i um“.

Foto: Eduakcija i Elvi blog - Kutak za dušu i um


Obe učesnice se raduju vašem dolasku i očekuju da obogatite predavanje vašim mišljenjem i pitanjima. Vidimo se 31. Jula na šestom spratu Beograđanke!

Mesta su ograničena, stoga vas molimo da vaše prisustvo potvrdite na ovom linku

Za sva pitanja i nedoumice možete kontaktirati Mariju Mitrovanov na mail: marija.mitrovanov@iserbia.rs

Izvor: iSerbia

1 comment:

  1. Kako sam vratila svog razvedenog muža uz dobru pomoć ljubavne čarolije dr. ALABE... Zovem se Isabella Ethan. Kad sam pročitao svjedočanstvo na internetu o tome kako dr. ALABA, najsjajniji i najmoćniji bacač uroka pomaže vratiti muža koji se razvodi, LJUBAVNIKA. Pitao sam se kako to može biti istina, jer su me mnogi u prošlosti iznevjerili bez ikakvog rezultata. Samo sam pustio post i krenuo po forumu. Na moju obavijest opet ispod, neka osoba je objavila i rekla provjereni bacač uroka. Nakon što je pročitala poštu, bio je to isti čovjek dr. ALABA o kojoj je govorila. Tako da nemam izbora nego stvarno provjeriti kako on radi. Bila sam potpuno shrvana kad me napustio moj voljeni muž. Kao da je cijeli moj svijet nestajao u tuzi i boli. Znam da zvuči čudno, ali od svih čarolija koje sam kontaktirao, on je jedini koji je na mene ostavio dojam da sam toliko istinita i pouzdana. Više od njegovih riječi, vratio je mog muža i ostvario sve moje želje. Sada je vjeran, pazi na mene, svake nedjelje me nudi cvijećem, a često idemo u kino i restoran. moj muž je došao k meni i ispričao se za nepravdu koju je učinio i obećao da to više nikada neće učiniti. Od tada se sve vratilo u normalu. Moja obitelj i ja ponovno živimo sretno zajedno. Zauvijek ću biti zahvalan što sam svoj život pretvorio iz pakla u raj! vjerujem da tko god treba pomoć treba mu doći po pomoć. Neka te Bog i dalje koristi da spasi raskid. Svi koji imaju bračne probleme, probleme s razvodom, izgubljenog ljubavnika ili bilo kakve probleme u vezi, možete mu se obratiti (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744

    ReplyDelete