Header Ads

Ljubav ili karijera?


Bez posla nema novca, samim tim ni hrane, odeće, stana... Bez ljubavi nema sreće, radosti, osmeha... I bez jednog i bez drugog deluje kao da imamo jednu osobu koja i nije toliko srećna. Često većina napada ljude koji bi na ovo pitanje ovako postavili stvari, a ne bi odmah uzviknuli LJUUUBAV, NARAVNO LJUBAV; KAKVO JE TO PITANJE?

Da budem iskrena, i ja sam to uzvikivala. Bez imalo razmiljanja glasno i sa puno samopouzdanja bih odgovorila: ljubav. I zaista, kada je neko toliko ispunjen radosti koju ljubav nosi, njemu izgleda kao da mu ništa drugo nije ni potrebno. Međutim, koliko god to ne hteli sebi da priznamo, mi moramo barem jesti. A to nam ne donosi niko drugi nego posao i zarada. 

I karijera i ljubav mogu biti izvori sreće. 

Problem nastaje kada neke osobe previše odlutaju u svojim karijernim ambicijama da zapostavljaju svoju ljubav. To je loše - za ljubav. I to nam zvuči strašno neispravno. Ali, to možemo postaviti i u suprotnom smeru: neko se može toliko posvetiti svom partneru da zapostavlja svoj posao. To je loše - za posao. Nešto nam ovo ne zvuči toliko neispravno kao prvo. Zar ne?



Kada neko kaže da je napustio svog partnera zbog posla, odmah osetimo osudu koju bismo uputili toj osobi. Dok sa druge strane, kada nam neko saopšti da je napustio posao zbog svog partnera, tada osuda nije česta kao u prvom primeru i čak možemo osetiti i divljenje zbog znaka požrtvovanosti.

Šta je sledeći problem? Samo biranje između ljubavi i karijere postalo mi je jako problematično. Ako ja imam partnera koji me voli, kojeg ja volim, zašto bih ja imala potrebu da idem u ekstrem i da ga zapostavljam. Ako ja svesno "gradim karijeru" tako što ću još svesnije zapostavljati svog partnera, onda nešto nije u redu sa odnosom mene i mog partnera.

Onaj ko od vas zahteva da žrtvujete karijeru zarad ljubavi nije vaša ljubav.

Sa druge strane, ako moj partner traži da ja odustanem od svoje karijere radi naše ljubavi, onda mi na pamet pada samo jedno pitanje: gde je tu ljubav? Zašto bi osoba koja me voli uopšte i razmišala da ja napustim svoj posao koji volim i koji me čini srećnom, a kamoli da me to pita ili, pak, najgore, da to zahteva. 


Jedno je kada bi mi, na primer, partner želeo da ukaže na to da idem u ekstrem i kada se brine da mi zapostavljamo naš odnos. To je zdravo, i odmah vidimo da je partneru stalo da se taj odnos ne sruši i da se nađe razlog udaljavanja. Međutim, kada bi neko od mene tražio da napustim svoj posao, bez mog prethodnog odlaska u ekstrem, ne znam koliko bih više videla ljubav u našoj priči.



Dakle, onaj ko vas voli, on voli i vaš posao, zaradu, trud i rad. Onaj ko je posesivan i ko od vas zahteva da vi vašu karijeru napustite je onaj koji vaš odnos vodi u ekstrem. Niko od nas ne mora da žrtvuje ništa zarad ljubavi, jer je ljubav nešto potpuno suprotno od žrtvovanja. Svi mi to dobro znamo, samo nekada ne želimo da priznamo da smo u lošoj vezi pa nam to žrtvovanje služi kao opravdanje za naše odluke.

Karijera i ljubav nisu u svađi. Samo mi nekad tu "svađu" koristimo kao vlastite izgovore.

Naravno da postoje oni koji kažu ne karijeri i posvete se svojoj porodici, međutim, ti ljudi nisu rekli ne karijeri zbog ljubavi, već zbog same karijere. Kada dođete u stadijum da vas vaša karijera više ne uspunjava, da vas umara i da vam predstavlja teret, tada se vi možete odlučiti da promenite karijeru ili da je napustite potpuno. U tom slučaju naravno da ćete se više posvetiti porodici, jer jednostavno, imate više vremena. 

Karijera i ljubav nisu u suprotnosti. One su obe deo vas i vaše radosti. Ne isključuju jedna drugu. Osobe koje rade i na jednom i na drugom i koje su uspešne i u jednom i u drugom podjednako su srećni ljudi. Kao i oni koji su svojom voljom odlučili da se posvete porodici. Ili karijeri.

Fotke: pixabay

10 comments:

  1. Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali nemam izbora. Zar nikada nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili čarolije sve dok nisam upoznao tog mađioničara kad sam ove godine posjetio svog prijatelja u hrvatskoj na poslovnom summitu. Upoznajem čovjeka po imenu dr. ALABA, koji je bio doista moćan i mogao je pomoći urocima koji bi vratili izgubljene, ljubavnike i čarobni novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me muškarac za kojeg sam se htjela udati napustio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se preokrenuo jer je naša veza trajala 3 godine. Zaista sam ga voljela, ali njegova je majka bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kad sam upoznao ovog mađioničara, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali samo sam pokušao. I za dva dana, kad sam se vratio u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada suprug) i došao k meni i ispričala sam se što je sve dogovoreno s njegovom majkom i obitelji i dobila novi razgovor za posao radi vjenčanja. Nisam vjerovao jer je dr. ALABA samo pitao moje ime i ime mog prijatelja i sve što sam želio. Eto, sad smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo u sretnom braku i očekujemo svoju malu bebu, a moj suprug također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: dralaba3000@gmail.com Također ga možete WhatsApp dobiti na +2349039885856.

    ReplyDelete
  2. Bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. dralaba3000@gmail.com. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ReplyDelete
  3. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR APATA. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovat ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr apati na email: drapata4@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ReplyDelete
  4. Moje ime, maya elijah Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me konačno nije napustio i preselio se u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikada više neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koji je mučio moje srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uznemirena i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći svojoj bivšoj bivšoj da se vrati. Stoga sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije moj suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. alabi. Toliko je moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da ona živi dugo pomažući svojoj djeci u trenucima potrebe, ako ste ovdje i trebate se vratiti bivšem ili je vaš muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni kotačić za pravopis. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta ispod +1(425) 477-2744 Hvala dr. alaba.

    ReplyDelete