Header Ads

Novi izazovi u novoj godini - radost ili strepnja?


Januar je mesec kada većina nas entuzijastično želi da ostvari sve planove koje smo sebi zacrtali u decembru prošle godine. Kako nas baš taj decembar zove da pravimo planove i da zamišljamo želje za celu godinu koja sledi, tako će nas januar uvesti i gurati u vrtlog nove energije koju možemo da iskoristimo da svoj život učinimo boljim i srećnijim.

Kada se želje zamišljaju, lepo je i lako, kada htenjem donesemo odluku da nešto novo želimo da napravimo, još je lepše, ali kad bi trebalo da napravimo taj prvi korak i da uplovimo u realizaciju naše želje i odluke, u nekima se javi neopisiva radost, a u nekim od nas strepnja koja nas koči. Zašto?

Strepnja kao reakcija na novinu


Ući u neku novinu, kao onu koju predstavlja Nova godina mi doživljavamo drugačije, i od toga kako je doživimo, tako će neka novina uticati na naše poimanje te novine. Na primer, ako sam ja poželela da u novoj godini nađem novi posao, onda ja mogu raditi na tome da novi posao nađem ili da ne radim na tome da taj posao nađem, iako ga jako želim. Neko će reći, zašto neko ne bi radio na nečemu što želi i što mu može doneti bolje od onoga što ima, ali to pitanje može postaviti samo onaj ko se ne plaši promene ili onaj koje je se plaši, a laže da nema taj strah.

Zona komfora je onolika kolikom je vi napravite!

Osobe koje su svesne da im neka željena promena može doneti dobrobit u budućnosti, a iz straha od izlaska iz svoje zone komfora to ne čine, prave sebi medveđu uslugu. Zašto je ta usluga medveđa? Ona je "usluga" na neki način, jer ne izlaskom iz zone komfora mi ne budimo naš strah i strepnju i samim tim, učaureni u svojoj nesreći mislimo da smo srećni. To je samo privid, jer nam se strah nije javio. Onog trenutka kada krenemo da menjamo neke stvar da bismo ostvarili svoju želju, jave se misli poput: "šta ako ne uspem?, šta ako mi bude gore nego sada?, šta ako se razočaram?, šta ako se izblamiram?, šta ako...?"Ako bismo dozvolili da nas ove strašne misli obuzmu i da nas ubede u našu nemoć, onda je svaka naša novina strepnja koja će nas kočiti u ostvarenju onoga što želimo. 

Kako je prevazići?


Ako smo primetili da nas novine koje svaka Nova godina donosi zajedno sa januarom koji pokušava da nam da energiju za nove radne i životne pobede plaši, onda moramo da razumemo šta je taj strah koji se u nama rađa. Strah postoji u svakome od nas i on je mehanizam koji nam pomaže u opasnim situacijama koje nas mogu ugroziti: kada nas pojuri besan pas, kada primetimo da nas neko prati, kada padnemo, kada imamo ispit... On se javlja u manjoj ili većoj meri: neće se javiti ista mera straha pred ispit i onda kada primetite da vas neko prati kroz mračni put do kuće. Pred ispit taj strah je trema od toga da li ćete položiti ispit, jer vam je to neophodno za završetak fakulteta, a količina straha koja se javi kada mislite da će vas neko životno ugroziti je neizmerno veća i daje nam nadljudsku snagu i sve to u službi našeg opstanka.

Strah je prijatelj koji nas opominje u opasnim situacijama, a ne neprijatelj koji nas čeka iz zasede.

Dakle, strah je evolutivno opstao kao naš mehanizam koji nam pomaže u preživaljavanju i u tome da budemo što bolji. Međutim, on kada nema realne opasnosti po nas, ne treba da se javlja. Ako se javlja tada, onda nije ni do straha, ni do evolucije, nego do nas samih. Ako se mi plašimo promena koje nas skoro zasigurno mogu odvesti ka boljem, treba da budemo sigurni da smo mi ti koji smo našim mislima strepnje i panike izazvali strah, a ne da je on taj koji nas opominje na neku opasnost.

Novina kao radost

Januar neka nam bude radost i osmeh ka novim izazovima koji nas čekaju. Neka nam januar podari što više želje i snage za nove poslove, ljubavi i poznastva koja nas u sledećoj godini sigurno čekaju. Na nama je samo da ih prepoznamo i prigrlimo. 

Januar doživljavajte kao novi početak koji vam donosi radost i nove izazove, a ne kao onog koji vas ponovo vraća na staro i podseća na neuspehe.
Put od strepnje do radosti je kratak, jer može da se promeni u sekundi, ali je težak, jer na tu sekundu možemo čekati mesecima, a nekad i godinama. Ta sekunda koja bi naš život učinila toliko kvalitetnijim je tu, iznad nas i čeka na nas i našu novinu koja će je uvesti u naš život. Pokušajte bar da je zamislite, ako vam je i dalje teško da je pustite u sebe. Zamislite na trenutak da svaki put kada vam se javi strepnja kada poželite da promenite nešto u svom životu (posao, da se preselite, da kažete šta zaista mislite, da izađete iz loše veze), vi se umesto straha obradujete. Pokušajte to i sutra i prekosutra i nakosutra. I u februaru i u martu i sve dok ne vidite da ste vi ti koji kontrolišete kako da se nosite sa novinama, pogotovo sa onima koje vam mogu doneti toliko toga lepog. A strah je deo nas, i uvek će biti, kao prijatelj koji nam pali alarm za opasnost, a ne kao neprijatelj koji nas sputava u ostvarenju naših snova. 

Neka nam svima januar donese snage i entuzijazma za novine koje će nam ostvariti snove koje već dugo snivamo! Srećna Nova godina!

Fotke: pixabay

Tekstovi koji su povezani sa ovim:

19 comments:

  1. KONTAKTIRALA SAM RAZNE LJUDE I ASTROLOGE I T D.DA MI POMOGNU ALI BILO JE SVE UZALUD I BEZUSPESNO...ZIVOT MI BIO PAKAO SVAKO NA SVOJU STRANU JE OTISAO DECA MUZ I JA...ALI UBRZO ZAHVALJUJUCI KUMI MOJIJ I DRUGARICI STO SU MI PREPORUCILI GOSPODJU RENATU...UBRZO SVE JE VRATILA NA SVOJE MESTO...U PITANJU JE BILA BACENA MAGIJA NA NASU KUCU...AKO I VI IMATE BILO KAKAV PROBLEM NAZOVITE JE ZENA JE SILA JAKA I MOCNA ZENA...EVO BROJA

    ReplyDelete
  2. -Izradjujem trajne zaštite i emajlije za ljubav ,sreću i uspeh.Skidam sve vrste magije,uroka,nagaze proklestva koji su uzrok svih muka kojih imate.Vraćam,mir ,slovi i stacu i vaš dom.Vraćam vašu voljenu osobu i najkaracem roku.Rešavam bračne probleme i spajam rastavljene bez obzira na daljinu.Naročite na broj Viber:+381611318433

    ReplyDelete
  3. -Izradjujem trajne zaštite i emajlije za ljubav ,sreću i uspeh.Skidam sve vrste magije,uroka,nagaze proklestva koji su uzrok svih muka kojih imate.Vraćam,mir ,slovi i stacu i vaš dom.Vraćam vašu voljenu osobu i najkaracem roku.Rešavam bračne probleme i spajam rastavljene bez obzira na daljinu.Naročite na broj Viber:+381611318433

    ReplyDelete
  4. -Izradjujem trajne zaštite i emajlije za ljubav ,sreću i uspeh.Skidam sve vrste magije,uroka,nagaze proklestva koji su uzrok svih muka kojih imate.Vraćam,mir ,slovi i stacu i vaš dom.Vraćam vašu voljenu osobu i najkaracem roku.Rešavam bračne probleme i spajam rastavljene bez obzira na daljinu.Naročite na broj Viber:+381611318433

    ReplyDelete
  5. -Izradjujem trajne zaštite i emajlije za ljubav ,sreću i uspeh.Skidam sve vrste magije,uroka,nagaze proklestva koji su uzrok svih muka kojih imate.Vraćam,mir ,slovi i stacu i vaš dom.Vraćam vašu voljenu osobu i najkaracem roku.Rešavam bračne probleme i spajam rastavljene bez obzira na daljinu.Naročite na broj Viber:+381611318433

    ReplyDelete
  6. Iza ove žene stoji 20 godina iskustva i uspešnog pomaganja ljudima. Spasila je mnoge, pomoći će i Vama. Ona Vam služi za spasenje duše, štiti i daje snagu, donosi blagostanje, pomaže u borbi protiv zlih sila, skida crnu magiju, daje zaštitne amajlije koje štite pojedincima i amajlije koje štite celu kuću, leči bolesti zavisnosti - svaku muku, patnju i duševna stanja, vraća veru, nadu, volju za životom, volju i napredak u radu. Rešava ljubavne i bračne probleme, spaja rastavljene i vraća izgubljene. Puno je osoba koje nemaju sreće, puno je i onih koji ne umeju da prepoznaju svoju sreću. Ako je osoba usamljena i nikako ne uspeva da nađe svoju srodnu dušu ili se uvek zlopati u vezama, onda se radi o magiji poznatijoj kao "zaključana sreća". Ovu sramnu raboru prave oni koji žele da vam napakoste i unište lozu. Ne provodite dane u samoći jer sanja može da vam pomogne i "otključa sreću".sa velikim uspehom radi na daljinu.Silvija evo broja nazovite je...+381611047085 viber wco i p

    ReplyDelete
  7. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ReplyDelete
  8. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ReplyDelete
  9. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381611031296 viber wcp i poziv

    ReplyDelete
  10. Ovim putem bih zeleo da se zahvalim gospodji marini jel mi pomogla da vratim porodicu de sam bijo na dnu ludila nisam znao sta cu i gdecu dok nisam nju naso isprico sam joj sve i ona mi pomogla i vratila moju porodicu ljudi za ovu zenu je malo reci hvala obratite joj se ona ce vam pomoci bilo koji problem ostavicu njen broj kontak wcp viber i poziv +381616585342

    ReplyDelete
  11. Ovim putem bih zelela da se zahvalim gospodji jovani jel mi pomogla da vratim voljenu osobu sada smo skupa i veoma srecni njen bro viber wacap poziv +381665530169

    ReplyDelete
  12. Bok, ja sam Lucija Marko, ovdje sam da bih cijelom svijetu prenio ovu dobru vijest o tome kako sam vratio ljubav svog supruga. Bila sam izbezumljena kad me prošli mjesec ljubav ostavila zbog druge djevojke, ali kad sam našla prijatelja koji me upoznao s liječnikom Alabom, velikim glasnikom, razgovarala sam s njim o svom problemu, kako me je suprug napustio i kako moram dobiti posao u vrlo velikoj tvrtki. Samo mi je rekao da sam došao na pravo mjesto da ću dobiti želju srca bez ikakvih nuspojava. Rekao mi je što bih trebao učiniti, nakon što je to učinjeno, sljedeća dva dana, moja me ljubav nazvala telefonom i rekao mi izgovore da živim prije sada, a sljedeći tjedan nakon što me ljubav zvala da molim za oproštenje, bila sam pozvan na razgovor u moju omiljenu tvrtku, morao sam raditi kao nadzornik. Tako sam sretna i shrvana da moram reći cijelom svijetu o tome kako mi dr. Alaba pomaže da dam svom srcu deseir. Doktor Alaba stručnjak je za sve vrste uroka i dobre magije. Ako trebate bilo kakvu pomoć, obratite se dr. Alabi na sljedeću e-adresu: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem Whatsappa: +2349071995123. želim ti sve najbolje

    ReplyDelete

  13. Zahvalna sam gospodji almini jer mi pomogla da ponovo zivim i da sam srecna sa svojom porodicom i decom evo broja viber wcp +381611567923

    ReplyDelete
  14. Život dolazi s različitim iskustvima. Ne znam s čime se sada suočavate, ali uvjeravam vas da je dr. White, pravo rješenje, ovo je moje kratko svjedočenje. Sretna sam što ovo mogu napisati jer opet imam mira u braku, a sve zahvaljujući velikom čovjeku koji se zove dr. White, ima moćne čarobne kotačiće koji pomažu u pomirenju spora između mene i mog supruga, moj suprug je otišao od kuće i živio s drugom žena 7 mjeseci bez brige za mene i našu četverogodišnju kćer, financijski sam dobro jer sam bankar, ali trebam nježnog muškarca, ali moj muž nije ni blizu, molim ga da se vrati kući nekoliko puta, ali nema ' ne radim ništa, čak sam molila i njegovog starijeg brata da mi pomogne. Pročitao sam svjedočenje muškarca koji je opisao kako je dr. White pomogao da se njegova supruga razvede ljubavnom čarolijom, pa sam mu uzeo kontakt i objasnio mu svoje probleme, rekao mi je što je potrebno za ljubavnu čaroliju i dao sam mu financije za kupovinu tri dana i moj se muž vratio kući, sve zahvaljujući vama, dr. White. Obratite mu se za pomoć: / WhatsApp: +17168691327: ili e-pošta: wightmagicmaster@gmail.com: ako imate bilo kakvih veza ili životnih problema i želite brzo rješenje.

    ReplyDelete
  15. Želim zahvaliti dr. WHITE-a na obnovi mog braka njegovim čarolijom nakon 1 godine razdvojenosti sa suprugom, uz pomoć velikog bacača čarolija Dr.
    BIJELO moja se supruga vraća kući i sada smo sretno zauvijek zajedno, još jednom zahvaljujući dr. BIJELOM. Također liječi sve vrste bolesti i kao npr.
    1 LJUBAVNI PRAVOPIS
    2 POBJEDI BILO NAZAD
    3 PLOD MAJKE
    4 PROMOCIJSKA PRAVOPIS
    5 PRAVOPIS ZA ZAŠTITU
    6 POSLOVNI PRAVOPIS
    7 DOBRA PRAVOPIS ZA POSAO
    8 HIV AIDS
    PRAVOTA LOTTERIJE I SUDSKA PRAKSA Kontaktirajte ga za pomoć putem:
    ŠTO IMA:
    +17168691327.
    E-adresa: wightmagicmaster@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Kako sam vratila svog razvedenog muža uz dobru pomoć ljubavne čarolije dr. ALABE... Zovem se Isabella Ethan. Kad sam pročitao svjedočanstvo na internetu o tome kako dr. ALABA, najsjajniji i najmoćniji bacač uroka pomaže vratiti muža koji se razvodi, LJUBAVNIKA. Pitao sam se kako to može biti istina, jer su me mnogi u prošlosti iznevjerili bez ikakvog rezultata. Samo sam pustio post i krenuo po forumu. Na moju obavijest opet ispod, neka osoba je objavila i rekla provjereni bacač uroka. Nakon što je pročitala poštu, bio je to isti čovjek dr. ALABA o kojoj je govorila. Tako da nemam izbora nego stvarno provjeriti kako on radi. Bila sam potpuno shrvana kad me napustio moj voljeni muž. Kao da je cijeli moj svijet nestajao u tuzi i boli. Znam da zvuči čudno, ali od svih čarolija koje sam kontaktirao, on je jedini koji je na mene ostavio dojam da sam toliko istinita i pouzdana. Više od njegovih riječi, vratio je mog muža i ostvario sve moje želje. Sada je vjeran, pazi na mene, svake nedjelje me nudi cvijećem, a često idemo u kino i restoran. moj muž je došao k meni i ispričao se za nepravdu koju je učinio i obećao da to više nikada neće učiniti. Od tada se sve vratilo u normalu. Moja obitelj i ja ponovno živimo sretno zajedno. Zauvijek ću biti zahvalan što sam svoj život pretvorio iz pakla u raj! vjerujem da tko god treba pomoć treba mu doći po pomoć. Neka te Bog i dalje koristi da spasi raskid. Svi koji imaju bračne probleme, probleme s razvodom, izgubljenog ljubavnika ili bilo kakve probleme u vezi, možete mu se obratiti (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744

    ReplyDelete
  17. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR APATA. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovat ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr apati na email: drapata4@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ReplyDelete
  18. Moje ime, maya elijah Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me konačno nije napustio i preselio se u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikada više neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koji je mučio moje srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uznemirena i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći svojoj bivšoj bivšoj da se vrati. Stoga sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije moj suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. alabi. Toliko je moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da ona živi dugo pomažući svojoj djeci u trenucima potrebe, ako ste ovdje i trebate se vratiti bivšem ili je vaš muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni pravopisni kotačić. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta ispod +1(425) 477-2744 Hvala dr. alaba.

    ReplyDelete
  19. Prije svega hvala dr. Agbazara što mi je vratio mog ljubavnika unutar 48 sati. Nemam ništa za reći nego da ti se zahvalim i da ti javim da sam sretna.. Moj ljubavnik se bolje ponaša prema meni i sada provodi većinu vremena sa mnom govoreći mi koliko me voli nego ikad prije.. Ako imaš Za sve probleme s ljubavnikom kontaktirajte Dr.Agbazara putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili ( WhatsApp +2348104102662 ) jer on je rješenje za sve probleme u vezi

    ReplyDelete