Header Ads

Imate li srodnu dušu?

Nena, Neda i Nara su najbolje drugarice i nasle su se nakon nekog vremena na kafi. Sve tri imaju stalne partnere, posao, pristojne plate i izgled. One su prosecne zene u kasnim dvadesetim. Da im neko postavi pitanje da li su srecne, sve tri bi u glas rekle da, bez razmisljanja.

Nenin decko je fin momak, sladak i pomalo dosadan za ostale njene drugarice. On je jedan od onih ljudi koji su na pola puta u svemu. Nije zavrsio fax, nema stalan i siguran posao, nema stalnu ekipu, ne zna da li je ijedan film odgledao do kraja (osim u bioskopu).
Kada bi Nenu pitali zasto ga voli i zasto bas on, ona bi U SEBI rekla: "Dobar je prema meni, sve mi cini, razume me i veoma je pazljiv."

Nedin decko je tip koji je malo vise mladji od nje, veoma zgodan i lep, negovan, radi sezonske poslove, voli izlaske, drustvo, pice, muziku.
Kada bi Nedu pitali zasto ga voli i zasto bas on, ona bi U SEBI rekla: "Dobar je prema meni, lep je, zasmejava me, prija mi njegov nemirni duh."

Nerin decko, od skoro verenik, je ozbiljan tip, muskarac koji vec odavno ima ozbiljan posao, redovnu (veliku) platu, koji zna sta zeli, ispunjava svaki svoj cilj.
Kada bi Neru pitali zasto ga voli i zasto bas on, ona bi U SEBI rekla: "Dobar je prema meni, daje mi osecaj sigurnosti, uz njega se osecam tako jaka, zasticena i voljena."

Svaka osoba koji voli uvek moze da nadje razlog zasto. Ova tri scenarija prikazuju i daju neke lepe razloge i osecaje koje neko moze dozivljavati kada ima izvesne emocije prema nekome. Na prvi pogled ovi razlozi su dosta dobri, jer: svako treba da se oseca dobro pored svog partnera, da se oseca voljeno, zasticeno, jako, nasmejano, srecno. To niko ne spori i ne treba. Medjutim, pitamo li se tako cesto o tudjim osecanjima, ili pretezno samo o svojim. Znate li vi kako se vas partner oseca kada je pored vas ili kada nije? Da li znate sve njegove strahove i potrebe ili ipak najcesce pricate samo o svojim?

Neki judi su dosta sebicni, pa i nesvesno, ali to su stvari koje ugrozavaju mnoge odnose, ne samo ljubavne. Volite vaseg partera zasto sto oboje uzivate jedno uz drugo, zato sto ste nasli kompomis oko filma koji cete gledati, zasto sto zajedno donosite i najvaznije zivotne odluke kako i najmanje, zasto sto ste dobri jedno prema drugom, zato sto znate kako disete.

Niste vi u ljubavi ako se medjusobno takmicite, provocirate, pucate od ponosa, manipulisete, plasite se njegove/njene reakcije. Vi ste u ljubavi ako ste partneri u svakom smislu. I u podrsci, u bolesti, strahu, zeljama, planovima, zivotu, smehu, radosti. Vi ste u ljubavi ako ne postoji naucna teorija koja moze da opise vas odnos. Vi ste u ljubavi ako ne nabrajate samo vase prednosti vase veze, vec zajednicke!

Vi ste u ljubavi, ako se smeskate dok ovo citate, jer upravo mislite na vasu drugu polovinu!
 Foto: pixabay

1 comment:

  1. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR APATA. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovat ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr apati na email: drapata4@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ReplyDelete