Header Ads

Ko je kriv za prevaru?


Ljubav. Nema li lepšeg osećaja od nje?
Prevara u vezi, nema li goreg osećaja od nje?

Čuveno pitanje "Da li bi oprostio prevaru?" bi trebalo da uđe u sistematski pregled, ako mene pitate, jer bi sa obrazloženjem odgovora psiholog odmah mogao da uvidi koliko pitana osoba poštuje sebe i kolikom je stresu izložena, što može dovesti do budućeg oboljenja.

Mislim da ne treba da napominjem da prevare ne delim na muške i ženske. Na veće i manje. Bitno mi je jedino moje mišljenje i uverenje o njoj, a to ću iskazati kroz nekoliko pitanja:



- Da li vi volite vašeg partnera?
- Da li se osećate srećnim kad samo pomislite na njega?
- Da li jedva čekate da ga vidite?
- Da li je za vas partnerov zagrljaj istovremeno rešenje svake boli i tuge i izvor neizmerne sreće?
- Da li možete da zamislite vaš život bez partnera?

Sva ova pitanja su varijacija iste poente, samo se puca iz više oružja. Ako su vaši odgovori na pitanja pozitivna, onda vi imate jednu srećnu vezu ili brak. Ako se dvoumite da date odgovor na neko od ovih pitanja, zapitajte se zašto je to tako.

Šta rade prevareni?


Nakon prevare, povređeni, kad prođe bes, obično razbijaju glavu pitajući se gde su pogrešili i šta je do toga dovelo. Stanite i zapitajte se sva pitanja iznad. Odgovor će vam sam na sve ukazati. Prikazaće vam zašto i kako je do želje i dela za prevarom došlo.


Da li možete da oprostite prevaru zavisi samo od vas. Koliko vi razumete i prihvatate razloge prevare i koliko vi u budućnosti želite da radite na vašoj vezi. Da li mislite da ste izgubili potpuno poverenje u partnera i da li mislite da biste živeli u strahu od toga da se to ponovo dogodi? Da li možete da se resetujete i da sa partnerom radite na tome gde ste pre prevare zabušavali?

Šta je sa onima koji varaju?


Osobe koje varaju daleko od toga da su prevarili samo svog partnera. Prevarili su i sami sebe. Za nemoralno delo potrebno je nešto uraditi i kada imamo postupak, onda moramo imati i odgovornost za svoje postupke. Međutim, šta prethodi postupku?

Pre postupka stoji jedna donešena odluka da se postupak i uradi. Pre te odluke gde smo odlučili da nešto hoćemo da uradimo stoji želja. Magična želja od koje nešto kreće. Ako ste ona/onaj koji je prevario i ne oseća se dobro zbog toga, zapitajte se šta je proizvelo želju da prevarite partnera. Ako još niste došli do odluke, a imate "samo" želju, onda je ovaj tekst baš za vas!



I vi se vratite na gore napisana pitanja. Ako su neki odgovori negativni, onda umesto da se bacite na maštarenja o drugima ili u potragu za drugim ljudima, razgovarajte sa svojim partnerom! Recite mu vaše osećaje, emocije, zaključite zajedno gde škripi. Zaključite zajedno šta je dovelo do toga da vi poželite nešto drugačije. Ako se zaista volite, vi ćete naći zajedničko rešenje i sa uživanjem ćete raditi na svojoj vezi.

Ako ste već prevarili partnera, a samim tim i sebe, vodeći se onim "Život je jedan" ili misleći da će vas to usrećiti, gadno se varate. Prvo, život jeste jedan i iz tog razloga treba da ga cenimo, a to ćemo raditi upravo tako što ćemo voleti sebe i što naši postupci neće povređivati druge. Drugo, ako mislite da ćete se bolje osećati, jer tražite sreću negde druge, opet se varate. Sreća se ne traži u lažima, manipulaciji i trenutnom zadovoljstvu. Ona leži samo u ljubavi, poverenju i radosti! 


I posle svega, ko je kriv za prevaru? 


Sa moralne tačke, za postupak prevare kriva je osoba koja je prevaru izvršila, koja je postupila nemoralno. Šta je tu osobu navelo da to uradi je pitanje koje je podjednako važno. Zato, volite i poštujte vaše partnere. Ako ste i prestali da ih volite, bolje je otići, nego ga povrediti prevarom ili manjkom pažnje, ljubavi i laganjem.

5 comments:

  1. Po zanimanju sam advokat, to mi je bila zelja od detinjstva.Dok sam studirao upoznao sam jednu djevojku i zaljubio sam se na prvi pogled.Bila je nedodirljiva , nije obraćala pažnju ni na koga.Svi su trčali za njom a ona ih je sve ignorirala.Meni je pružila priliku, bilo je prvih mjesec dana lepo, počele su svadje...Ostavila me je.
    Patio san, plakao, propao sam....Od advokata, do ulicara.Financijski sam bio u nuli.Nista nije išlo.Onda sam upoznao Hanu, žena koja nije ni astrolog ni Gatara.VEC ZENA KOJA ZELI DA POMOGNE LJUDIMA KOJI SU STVARNO U NEVOLJI.NE PROSIPA PRAZNE PRICE, VEC CUTI I RADI.
    NIJE ZELELA NIKAD DA SE BAVI OVIM, ALI JA ZELIM DA JOJ SE ZAHVALIM I DA DAM NJEN BROJ.
    LJUDI, ZENA POMAZE SVIMA, SVAKI PROBLEM RESAVA
    PREKO VIBERA I VACAPA JE MOZETE KONTAKTIRATI
    +385 99 65 68902

    ReplyDelete
  2. Kontaktirala sam razne ljude i Astrologe...niko mi nije mogao pomoci...kuma moja je pronasla Renatu zenu kraljicu koja je vrlooo uspesna u svom poslu...Vratla mi moju poroducu i moj posao sada sam Vecnoo zahvalna i veoma sam zadovoljna...ostavic njen broj....+385923813830 viber wcp

    ReplyDelete
  3. Zahvalna sam gospodji almini jer mi pomogla da ponovo zivim i da sam srecna sa svojom porodicom i decom evo broja viber wcp +381611567923

    ReplyDelete
  4. ZELIM DA SE ZAHVALIM ZENI DAMI I KRALJICI KOJA MI USPESNO VRATILA PORODICU SVE POHVALE ZA NJU..BILA SAM PREVARENA VISE PUTA EVO BROJA AKOM NEKOM TREBA POZOVITE JE +381611047085 VIBER

    ReplyDelete
  5. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR APATA. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovat ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr apati na email: drapata4@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ReplyDelete